Prekių garantinis aptarnavimas
UAB „Stalma“ internetinėje parduotuvėje www.terariumai.lt parduodamoms prekėms taikomi LR teisės aktuose nustatyti reikalavimai dėl prekės kokybės garantijų.
Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu dėl gamybos arba medžiagų defektų, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje.
Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
Pristatant prekę garantiniam remontui prašome pateikti:
Išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.
Prekių keitimas
Kai grąžinama prekė, pirkta UAB „Stalma“ internetinėje parduotuvėje www.terariumai.lt, kaip nepilnos komplektacijos ar gauta ne ta prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes per 14 dienų nuo prekių pardavimo dienos ir jas nemokamai pakeisti reikiamomis, Pirkėjo užsakytomis prekėmis.
Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi keitimui tinkamų prekių, jis grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus.
Pristatant prekę keitimui prašome pateikti:
Žuvytės bei kiti gyvūnai, augalai, maistas, bakterijos ir kitos akvariumo priežiūros priemonės atgal nepriimami ir nekeičiami.
Prekių grąžinimas
UAB „Stalma“ internetinės parduotuvės www.terariumai.lt Pirkėjai turi teisę atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai Pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Atsisakant pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinant prekes prašome pateikti:
Taip pat būtina laikytis šių sąlygų:
Pirkėjo teisė atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:
Grąžinamas prekes Pirkėjas turi pristatyti pats savo lėšomis adresu Liepkalnio g. 78, LT-02120 Vilnius. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina Pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.
Pastaba. Tinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Civilinio kodekso 6.228(11) straipsnis bei Mažmeninės prekybos taisyklės.
Pažeista siunta
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad siunta turi pažeidimų:
Dėl prekių garantinio aptarnavimo, prekės keitimo ar grąžinimo reikia kreiptis UAB „Stalma“ parduotuvėje, adresu Liepkalnio g. 78, LT-02120 Vilnius.
Įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo (AGS) bei Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS) Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą - http://ec.europa.eu/odr/ , kuri pradėjo veikti 2016 m. vasario 15 d.
Jeigu Jūsų netenkina iš Pardavėjo gautas atsakymas į Jūsų skundą dėl šioje e-parduotuvėje įsigytų prekių, prašymą/skundą dėl mūsų e-parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu: biuras@akvariumai.lt